Luk besked

Rejs trygt - din tryghed er vores højeste prioritet

Læs mere hér

Gratis parkering

Din tryghed på rejsen er vores højeste prioritet

Vi opdaterer løbende denne side med ny information

Opdateret d. 24-07-2020 kl. 13.06

Din tryghed er vores allerhøjeste prioritet. Derfor har vi på denne side samlet relevant information om din rejse. Vi gør opmærksom på, at vi løbende opdaterer siden med gældende retningslinjer, hvorfor ændringer løbende kan forekomme. Vi anbefaler derfor, at du læser sidens information igennem igen inden afrejsen. 

Vi forventer at gennemføre alle vores planlagte rejser fra september og frem - dog forventer vi ikke at alt på charterrejsen bliver helt som vanligt. Som rejsende er det vigtigt at forventningsafstemme sig dette inden afrejse. Vi har her på siden forsøgt at samle svar på de mest gængse ændringer og spørgsmål vedrørende de førstkommende afgange.    

Som rejsende er det altid vigtigt, at du holder dig opdateret omkring de gældende retningslinjer og sundhedsanvisninger på dit rejsemål. På nuværende tidspunkt afventer vi de endelige retningslinjer og restriktioner, som gør sig gældende fra september og frem, men vi vil naturligvis altid følge de enkelte landes anvisninger.

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@aarhuscharter.dk eller på tlf. 8620 2900, såfremt du ikke kan finde svar på dine spørgsmål herunder.

AKTUELT OM REJSER TIL ISLAND OG FÆRØERNE
Island

Vi gør opmærksom på, at man som rejsende, inden ankomst til Island, skal udfylde en online registreringsformular (på engelsk) via dette link: https://visit.covid.is/ (denne kan også udfyldes ved ankomst i lufthavnen på Island, men vi anbefaler af tidsmæssige årsager, at dette gøres online inden afrejse. Formularen kan sendes online fra 3 dage før ankomst til Island).

Pr. 16/7 er det besluttet, at rejsende fra Danmark, Norge, Finland og Tyskland ikke skal testes ved ankomst til Island.

Endvidere gør vi opmærksom på, at der fra d. 15. juni 2020 er krav om at bære mundbind i alle internationale lufthavne samt ombord på flyet til Island. Det er eget ansvar at medbringe mundbind til hele rejsen, og myndighederne anbefaler at skifte mundbind hver 3-4 time. Mundbind kan købes i lufthavnen, men vi anbefaler at du medbringer mundbind hjemmefra.

Færøerne

Færøernes nuværende sundhedsfaglige retningslinjer gør, at man ved ankomst skal testes for corona-smitte ud fra et forsigtighedsprincip. Svaret på testen gives via sms eller app senest 24 timer efter den er foretaget, som oftest allerede inden lufthavnen forlades, eller ved ankomst til hotellet. Skulle testen vise sig at være positiv, vil man modtage information herom via telefon. Herefter skal man i obligatorisk 14-dages karantæne.

Testen, som skal foretages på Færøerne, og er gratis frem til d. 31. juli 2020, herefter er den officielle pris for testen på nuværende tidspunkt kr. 390, pr. person. Børn under 12 år behøver ikke at blive testet. 

Færøerne evaluerer proceduren løbende, og vi har en forhåbning om og tro på, at restriktionerne for indrejsende fra Danmark lempes. Denne side vil løbende blive opdateret med nyt herom, når/hvis det foreligger. 

Endvidere gør vi opmærksom på, at der fra d. 15. juni 2020 er krav om at bære mundbind i alle internationale lufthavne samt ombord på flyet til Færøerne. Det er eget ansvar at medbringe mundbind til hele rejsen, og myndighederne anbefaler at skifte mundbind hver 3-4 time. Mundbind kan købes i lufthavnen, men vi anbefaler at du medbringer mundbind hjemmefra.

INDEN REJSEN

Du kan med ro i maven bestille din næste rejse med os. Som ansvarligt rejsebureau følger vi altid Udenrigsministeriets rejsevejledninger. Skulle de fraråde alle unødige rejser til dit rejsemål på dit afrejsetidspunkt, flyver vi naturligvis ikke, og vi vil refundere dit indbetalte beløb indenfor 14 dage eller ombooke rejsen, hvis dette ønskes.

Du kan læse mere om vores gæsters oplevelser med tilbagebetalinger i forbindelse med annullerede rejser pga. covid-19 her:

Tryghedspakke på sommerrejser 2021

På alle vores nybookede charterrejser til vores sommerrejsemål i 2021(maj-oktober) får du desuden en lang række fordele inkluderet i rejsen, så du uden bekymringer kan bestille din næste drømmerejse:

  • Fri afbestilling frem til d. 1. oktober 2020
  • Gebyrfri ombooking frem til d. 1. december 2020
  • Prisgaranti frem til d. 1. februar 2021
  • Fuld refusion indenfor 14 dage, såfremt Udenrigsministeriet fraråder rejsen
  • Bestil-tidlig rabat på kr. 1.000,- pr. person i en begrænset periode
  • Altid gratis parkering i Aarhus Airport med Århus Charter
  • Danske rejseledere på alle charterrejsemål

Du kan læse mere om vores tryghedspakke her

Rejseforsikring

Det gule sygesikringskort dækker IKKE i udlandet. Rejs derfor ALDRIG uden en rejseforsikring.

Det blå EU-sygesikringskort sidestiller dig med borgerne i det pågældende land, og der kan visse steder være en egenbetaling. Det blå EU-sygesikringskort dækker f.eks. ikke hjemtransport, så vi anbefaler ALTID at tegne en rejseforsikring. For mere info se: www.huskdetblaa.dk

Det er dit eget ansvar at sørge for tilstrækkelig dækning på rejsen, og du er måske allerede helt eller delvist dækket via din husstandsforsikring. Vi anbefaler, at du forhører dig hos dit forsikringsselskab, hvorvidt du er dækket tilstrækkeligt.

Vi samarbejder med Gouda Rejseforsikring, hvor der kan tegnes årsrejseforsikring for enkeltpersoner eller hele husstanden (samme adresse). Læs mere om årsrejseforsikring via Gouda Rejseforsikring hér

Med en rejseforsikring gennem Gouda, er du dækket ind, hvis du skulle ende i den uheldige situation at blive syg eller sat i karantæne på ferien. Læs mere om Goudas dækning i forbindelse med covid-19 her: Læs mere om hvordan Goudas rejseforsikring dækker her.

Hvis du har tegnet en Gouda Rejseforsikring, så vil dit bookingnummer fungere som policenummer. Se betingelser her. Ønsker du et forsikringskort kan dette udfyldes og udskrives på Gouda's hjemmeside: www.gouda.dk/kort.

Har du tidligere tilkøbt rejseforsikring gennem os, er de samme vilkår gældende.

Afbestillingsforsikring

En afbestillingsforsikring dækker, hvis du skulle være uheldig at blive syg inden afrejsen. Afbestillingssikringen skal være tegnet og betalt sammen med depositum og kan ikke opsiges efterfølgende.

Tegner alle rejsende på samme rejsebevis afbestillingsforsikring gennem Århus Charter, så krydsdækker forsikringen. Det betyder, at hvis én fra rejsebeviset ikke må rejse grundet akut opstået sygdom, så har de øvrige deltagere på rejsebeviset også mulighed for at annullere og få pengene retur – en stor fordel og god sikkerhed, hvis I er flere generationer eller en gruppe venner, der rejser sammen. En gyldig lægeerklæring skal fremsende til Århus Charter og godkendes førend afbestillingssikringen kan benyttes.

Læs mere om betingelserne for afbestillingsforsikring under vores rejsebetingelser pkt. 4 styk C. Læs om betingelserne for afbestillingssikring under Århus Charters rejsebetingelser pkt. 4 styk C.

Hvis Udenrigsministeriet fraråder indrejse

Fraråder Udenrigsministeriets alle unødige rejser til dit rejsemål på afrejsetidspunktet for din ferie, vil du automatisk høre fra os. Såfremt dette skulle ske, flyver vi naturligvis ikke, og vi vil refundere dit indbetalte beløb indenfor 14 dage eller hjælpe dig med at ombooke rejsen, hvis dette ønskes.

Udenrigsministeriets rejsevejledning er pt. gældende for 7 dage ad gangen og bliver revurderet hver torsdag.

Læs mere omUdenrigsministeriets rejsevejledninger her: https://um.dk/da/rejse-og-ophold/rejse-til-udlandet/rejsevejledninger

Vi gør opmærksom på, at vi løbende opdaterer denne side med gældende retningslinjer, hvorfor ændringer løbende kan forekomme, og vi anbefaler derfor at læse sidens information igen inden afrejse samt selv holde dig opdateret via relevante links, så du er helt opdateret.

COVID-19 pas til dig, der skal ud at rejse

Hvis du skal ud at rejse, kan det nogle steder være nødvendigt at kunne fremvise dokumentation for en negativ covid-19 test for at kunne rejse ind i landet uden karantæne.

Læs mere om COVID-19 pas her: https://www.sundhed.dk/borger/min-side/corona/covidpas/

Hvis du har bestilt en rejse hos os, vil vi, når vi nærmer os din afrejse, informere nærmere såfremt dette skulle være påkrævet på dit rejsemål på dit afrejsetidspunkt. Vi vil også løbende opdatere denne side, hvorfor vi anbefaler at holde dig opdateret ved at genlæse den aktuelle information inden afrejse.

Onlineregistrering til udvalgte rejsemål

Nogle lande har særlige regler og kræver at du udfylder en national formular inden afrejse. Vi ved endnu ikke hvordan det konkret kommer til at foregå på vores rejsemål fra september, men afventer lige nu retningslinjer herom.

Såfremt et sådan krav bliver aktuelt for dit rejsemål på dit afrejsetidspunkt, vil vi sende praktisk information til dig når din afrejse kommer tættere på. Vi vil også løbende opdatere denne side, hvorfor vi anbefaler at holde dig opdateret ved at genlæse den aktuelle information inden afrejse.

Du kan altid holde dig opdateret om retningslinjerne på dit rejsemål på Udenrigsministeriets hjemmeside: https://um.dk/da/rejse-og-ophold/rejse-til-udlandet/rejsevejledninger/

Download vores rejseAPP

Med vores gæste app har du os med i baglommen på hele ferien. Vi holder dig opdateret på hvad der sker inden du tager afsted og mens du er afsted på ferien, samt hvad du ellers kunne tænke dig at blive en lille smule klogere på, som kan være med til at give dig en endnu bedre ferie.

I appen kan du yderligere holde styr på dine rejsepapirer, læse om udflugter og meget mere.

Læs mere om vores App her: https://www.aarhuscharter.dk/gaesteservice/aarhuscharter-app

UNDER REJSEN

Retningslinjerne på de forskellige rejsemål vurderes løbende og kan ændres med kort varsel. Denne side opdateres herefter, hvorfor vi anbefaler at læse sidens information igen inden afrejse, så du er helt opdateret.

I lufthavnen

Vi anbefaler altid, at du møder op i lufthavnen senest 2 timer før afrejse, og gerne tidligere, da indtjekning og sikkerhedskontrol kan tage længere tid grundet øgede Covid-19 foranstaltninger. Ligeledes bedes alle overholde de gældende retningslinjer omkring afstand og håndhygiejne i lufthavne.

OBS. Fra d. 15. juni 2020 er der krav om at bære mundbind i alle internationale lufthavne samt ombord på flyet. Det er eget ansvar at medbringe mundbind til hele rejsen, og myndighederne anbefaler at skifte mundbind hver 3-4 time. Mundbind kan købes i lufthavnen, men vi anbefaler dig, at have dem med hjemmefra.

Vi gør opmærksom på at temperaturmåling og stikprøver af covid-19 test kan forekomme i nogle lufthavne.

På flyet

Fra d. 15. juni 2020 er der krav om at bære mundbind i alle internationale lufthavne samt ombord på flyet. Det er eget ansvar at medbringe mundbind til hele rejsen, og myndighederne anbefaler at skifte mundbind hver 3-4 time. Mundbind kan købes i lufthavnen, men vi anbefaler dig, at have dem med hjemmefra.

Alle gældende sundhed- og hygiejne retningslinjer bliver overholdt ombord på flyet, hvor der er øget fokus på bl.a. rengøring og afspritning. Kabineluften ventileres ved hjælp af recirkulations fans, som går gennem et HEPA filter, der opfanger uønsket og smittefarligt materiale. Filtrene bliver også benyttet på hospitaler til at rense luften og undersøgelser viser at filtrende fjerner uønskede partikler med 99,999%.

Salg ombord på flyet vil være begrænset til færre serveringer for at mindske kabinepersonalets aktivitet gennem flyet.

På bussen

Vi gør opmærksom på, at man på al bustransport på rejsemålet, f.eks. i forbindelse med transfer fra lufthavnen til hotellet og på udflugter, skal bære mundbind. Det er eget ansvar at medbringe mundbind til hele rejsen, og myndighederne anbefaler at skifte mundbind hver 3-4 time. Vi anbefaler dig at medbringe mundbind hjemmefra.

Alle vores busser overholder de gældende sundhedsmæssige retningslinjer, hvorfor der er øget fokus på rengøring mellem hver transport. I flere lande er der desuden retningslinjer for hvor meget af bussens kapacitet, der må være i brug. På nuværende tidspunkt må f.eks. 65% af bussernes kapacitet i Grækenland benyttes for at øge afstanden mellem rejsende.

PÅ HOTELLET

Vi sørger altid for, at vores hoteller lever op til de gældende sundhedsmæssige krav og retningslinjer. Retningslinjerne på de forskellige rejsemål vurderes løbende og kan ændres med kort varsel. Denne side opdateres løbende, hvorfor vi anbefaler at læse sidens information igennem igen inden afrejsen.

Check-in og check-ud

I forbindelse med check-in og check-ud på hotellet, anbefaler vi, at kun én person fra hver booking står for dette for ikke at danne unødig kø. Der skal desuden holdes afstand i overensstemmelse med det pågældende lands retningslinjer. Vi gør opmærksom på, at senere indtjekningstid på værelset ved ankomst må forventes, grundet ekstra rengøringsprocedurer og Covid-19 foranstaltninger på hotellet. Ligeledes vil udtjekningstid på de fleste hoteller være kl. 11 af samme årsag.

Rengøring

Der vil der på hotellet være øget fokus på rengøring og afspritning af både værelser og fællesområder, så du kan føle dig tryg på ferien.

I restaurant og fællesområder

Der vil være øget fokus på rengøring samt afstand mellem borde og stole. I restaurant og fællesområder vil der være mulighed for afspritning.

I restauranten kan det medføre udvidede eller faste spisetider, så alle spisende gæster ikke befinder sig i restauranten på samme tid. Ligeledes kan det forekomme, at personalet forestår serveringen for at undgå gæsternes direkte kontakt med buffeten. På specifikke hoteller kan påbud om maskebrug og/eller handsker i restauranten forekomme.

Ved poolen

Udendørs pools er som udgangspunkt åbne. Der vil være øget afstand mellem solstole, så der er god plads mellem hotellets gæster.

Medbring dit eget poolhåndklæde hjemmefra, da det grundet de nuværende restriktioner ikke vil være muligt at låne/leje på hotellet.

På nogle hoteller kan spaafdeling/indendørs poolområde af sundhedsmæssige grunde være lukket.

Aktiviteter

Animation/underholdning på hotellet kan være begrænset eller i nogle tilfælde af sundhedsmæssige grunde være lukket helt ned. Endeligt animations/aktivitetsprogram udleveres i velkomstmaterialet eller ved ankomst på hotellet.

Dagligt rejselederbesøg

Vores danske rejseledere kommer fortsat på dit hotel dagligt, og de ser frem til at høre om jeres ferie. Her er det vigtigt at overholde eventuelle afstandskrav. Rejselederne kan være behjælpelige med alt fra gode råd og lokale tips til bestilling af udflugter.

Ønsker du at begrænse den fysiske kontakt, kan du med fordel kommunikere med vores rejseledere via servicetelefonen eller i vores gæsteAPP, hvor du kan skrive direkte med dine rejseledere.

Læs mere om vores App her: https://www.aarhuscharter.dk/gaesteservice/aarhuscharter-app

Oplever du tegn på sygdom i løbet af din ferie, skal du ringe til vores rejseledere på det udleverede nummer til servicetelefonen. De vil herefter stå for det praktiske i forbindelse med en eventuel Covid-19 test.

I tilfælde af smitte på dit hotel

Såfremt en gæst på dit hotel testes positiv for Covid-19 bliver hele hotellet som udgangspunkt ikke sat i karantæne. Den smittede vil blive flyttet til en anden indkvartering for at undgå smittespredning.

PÅ REJSEMÅLET

Retningslinjerne på de forskellige rejsemål vurderes løbende og kan ændres med kort frist. Vi anbefaler derfor at læse denne sides information igennem igen inden afrejse, så du er helt opdateret.

Rejselederservice

Vores danske rejseledere kommer fortsat på dit hotel dagligt. Her er det vigtigt at overholde eventuelle afstandskrav.

Du kan også kommunikere med vores rejseledere via servicetelefonen eller i vores gæste APP, hvor du kan skrive direkte med dine rejseledere.

Oplever du tegn på sygdom i løbet af din ferie, skal du ringe til vores rejseledere på det udleverede nummer til servicetelefonen. De vil herefter stå for det praktiske i forbindelse med en evt. covid-19 test.

Udflugter

Vi gør opmærksom på, at man på al bustransport på rejsemålet, f.eks. i forbindelse med udflugter, skal bære mundbind. Det er eget ansvar at medbringe mundbind til hele rejsen, og myndighederne anbefaler at skifte mundbind hver 3-4 time. Vi anbefaler, at du medbringer mundbind hjemmefra.

Alle vores busser overholder de gældende sundhedsmæssige retningslinjer, hvorfor der er øget fokus på rengøring mellem hver transport. I flere lande er der desuden retningslinjer for hvor meget af bussens kapacitet, der må være i brug. På nuværende tidspunkt må f.eks. 65% af bussernes kapacitet i Grækenland benyttes for at øge afstanden mellem rejsende.

Seværdigheder

Størstedelen af seværdighederne på vores rejsemål er på nuværende tidspunkt åbne. Vi gør opmærksom på, at de gældende sundhedsmæssige retningslinjer og krav i det pågældende land skal overholdes. Der kan desuden være restriktioner i form af begrænset antal besøgende, afstandskrav og afspritning.

Nogle seværdigheder kan af sundhedsmæssige grunde være lukkede.

Restauranter/barer

Restauranter/barer på rejsemålet er omfattet af det pågældende lands sundhedsmæssige krav og retningslinjer, herunder bl.a. større afstand mellem borde, hyppig rengøring samt afspritning.

Nogle restauranter kan af sundhedsmæssige grunde være lukkede.

Strand

Strande på rejsemålet er omfattet af det pågældende lands sundhedsmæssige krav og retningslinjer, herunder bl.a. større afstand mellem solstole og nogle steder kan der være begrænsninger på antal besøgende.

RELEVANTE LINKS

Du kan holde dig opdateret om gældende retningslinjer på:

FAQ – Ofte stillede spørgsmål

Som ansvarligt rejsebureau retter vi os altid efter Udenrigsministeriets officielle rejsevejledninger. Vi gør opmærksom på, at vi løbende opdaterer siden med gældende retningslinjer, hvorfor ændringer løbende kan forekomme. Vi anbefaler derfor, at du læser sidens information igennem igen inden afrejsen.

Skal jeg indbetale restbeløbet på min ferie med afrejse efter d. 31. august?

Skulle Udenrigsministeriet på tidspunktet for din rejse fraråde alle ikke-nødvendige rejser til dit rejsemål, vil du blive direkte kontaktet af os og få det indbetalte beløb for rejsen refunderet indenfor 14 dage eller tilbudt at ændre din rejse til et andet rejsemål eller afrejsetidspunkt. Du kan derfor med ro i maven indbetale dit resterende beløb på rejsen.

Du kan læse om vores gæsters oplevelser med refusionen af annullerede rejser på Trustpilot.

Hvilke regler er gældende ved ændringer og/eller afbestilling?

Så længe det ikke frarådes at rejse til et bestemt rejsemål, forventer vi at gennemføre vores rejser som planlagt. Skulle der ske ændringer, vil du som gæst blive kontaktet direkte.

Det er selvfølgelig altid op til dig som gæst om du vil rejse. Så længe Udenrigsministeriet ikke fraråder rejser til dit rejsemål, gælder de almindelige regler for ændring og afbestilling af rejsen (se pkt. 4.B). Læs mere her.

Jeg er urolig og vil ikke rejse – kan jeg afbestille?

I disse tilfælde gælder vores almindelige regler for ændring og/eller afbestilling (se pkt. 4.B). Læs mere her.

Er du i risikogruppen, bør du kontakte din egen læge og dit forsikringselskab for at høre hvordan du er dækket.
Har du tegnet afbestillingsforsikring gennem os, skal lægeerklæring samt bookingnummer fremsendes til Århus Charter på info@aarhuscharter.dk

Hvordan er jeg bedst dækket inden afrejse?

Det er som altid vigtigt, at du er godt dækket ind med både indbo- og rejseforsikring.

Gennem os kan du tilkøbe en rejseforsikring fra Gouda, så du er dækket ind, hvis du skulle ende i den uheldige situation at blive syg eller blive sat i karantæne på ferien. Læs mere om hvordan Goudas rejseforsikring dækker her.

Har du tidligere tilkøbt rejseforsikring gennem os, er de samme vilkår gældende.

Hvad sker der hvis Udenrigsministeriet fraråder indrejse til mit rejsemål?

Vi er løbende i dialog med Udenrigsministeriet og Sundhedsstyrelsen ift. udviklingen af covid-19. Som ansvarligt rejsebureau retter vi os altid efter Udenrigsministeriets officielle rejsevejledninger. Skulle disse blive ændret til frarådning af rejser til dit rejsemål på dit afrejsetidspunkt, vil alle berørte gæster blive kontaktet direkte og få det indbetalte beløb for rejsen tilbagebetalt indenfor 14 dage eller tilbudt at ændre din rejse til et andet rejsemål eller afrejsetidspunkt.

Hvad er mit eget ansvar som gæst?

Som rejsende er det altid vigtigt, at du holder dig opdateret om dit rejsemål. Du skal altid gennemlæse dine rejsepapirer og tjekke op på, hvordan du er dækket gennem dit forsikringsselskab.

Du kan holde dig opdateret på dit rejsemål på Udenrigsministeriets hjemmeside.

Har du købt rejseforsikring gennem os, er du dækket af Goudas rejseforsikring. Læs mere om årsrejseforsikring via Gouda Rejseforsikring hér

Hvordan er jeg stillet hvis jeg kommer i karantæne inden afrejse?

Er du nødsaget til at blive hjemme grundet karantæne og ikke har mulighed for at rejse, skal du kontakte dit forsikringsselskab og høre, hvordan du er dækket.

Hvis mit hotel bliver ramt af covid-19, kan jeg så afbestille rejsen?

Skulle det ske, at det hotel du har bestilt, er ramt af covid-19 tilfælde, vil vi kontakte dig med henblik på at finde en løsning.

Hvad gør jeg hvis jeg kommer i karantæne på min ferie?

Bliver dit hotel sat i karantæne i løbet af ferien, dækker vi som rejsearrangør i den bestilte ferieperiode.

Er du i karantæne efter din planlagte hjemrejsedato, skal du forhøre hvordan du er dækket hos dit eget forsikringsselskab, da rejseforsikringernes dækning varierer fra selskab til selskab. Har du købt rejseforsikring gennem os, er du dækket af Goudas rejseforsikring. Her får du dækket dine mistede feriedage mod fremvisning af dokumentation for karantæne.

Vores danske rejseledere står naturligvis til rådighed med hjælp på rejsemålet.

Hvad sker der, hvis jeg grundet karantæne, skal blive længere tid på rejsemålet end først planlagt?

Bliver din almindelige hjemrejsedato overskredet grundet karantæne, er det din egen rejseforsikring, der træder i kraft. Forhør dig derfor hos dit eget forsikringsselskab.

Skulle det ske, vil vi naturligvis gøre vores bedste for at stå til rådighed og hjælpe på rejsemålet.

Har du købt rejseforsikring gennem os, er du dækket af Goudas rejseforsikring. Her får du dækket dine mistede feriedage mod fremvisning af dokumentation for karantæne.

Hvad sker der, hvis jeg bliver smittet med covid-19 under min ferie?

Bliver du smittet i løbet af din ferie, er det din egen rejseforsikring, der træder i kraft. Her vil dit forsikringsselskab og SOS koordinere med lokale myndigheder i forhold til karantæne samt hjemrejse.

Kontakt dit eget forsikringsselskab for at høre hvordan du er dækket.

Har du købt rejseforsikring gennem os, er du dækket af Goudas rejseforsikring. Her får du dækket dine mistede feriedage mod fremvisning af dokumentation for karantæne.

Vores danske rejseledere står naturligvis til rådighed med hjælp på rejsemålet.på rejsemålet.

Hvad sker der, hvis en på mit hotel bliver smittet med covid-19?

Såfremt en gæst på dit hotel testes positiv for covid-19, bliver hele hotellet ikke sat i karantæne. Den smittede vil blive flyttet til en anden indkvartering for at undgå smittespredning.

Kan jeg trygt bestille en rejse til september eller oktober?

Du kan med ro i maven bestille en ferie. Som ansvarligt rejsebureau følger vi altid Udenrigsministeriets rejsevejledninger. Skulle de blive ændret, så de berører dit rejsemål på dit afrejsetidspunkt, rejser vi naturligvis ikke. Vi vil som udgangspunkt forsøge at finde en anden rejse. Er dette ikke muligt, vil vi refundere dit indbetalte beløb indenfor 14 dage.

SOMMER 2021
BESTIL UDEN BEKYMRINGER
Fri annullering, gebyrfri ombooking og prisgaranti
Se mere hér
Dette websted bruger cookies og andre sporingsteknologier til at hjælpe med navigation og din evne til at give feedback, analysere din brug af vores produkter og tjenester, hjælpe med vores salgsfremmende og marketingmæssige indsats og levere indhold fra tredjepart. Om cookie-politikker