Gratis parkering

LEDIGE STILLINGER I ÅRHUS CHARTER

- på denne side kan du finde aktuelle job opslag:

 

 

ONLINE MARKETINGKOORDINATOR SØGES

Brænder du for online marketing og SoMe? Har du gjort dig de første erfaringer, men mangler du rammerne og at ”få hænderne i praktikken” til at udvikle dig endnu mere?


OM JOBBET:

Til at styrke den positive udvikling i Primo Tours koncernen søger vi en online marketingkoordinator, som kommer til at indgå i vores dynamiske og passionerede team af rejseglade og fagligt kompetente kollegaer. Vi brænder alle for at være branchens bedste, med en overordnet mission om at give vores gæster en uovertruffen ferieoplevelse.
Du får en ansvarsfuld og prioriteret stilling, og du vil indtræde i en stabsfunktion i vores tre rejsebureauer, som indbefatter Primo Tours, Århus Charter og SunCharter. Det betyder, at du vil indgå som en vigtig del i organisationsstrukturen, og få berøringsflade med alle tre rejsebureauer.

Som online marketingkoordinator får du ansvaret for en bred vifte af opgaver inden for digital marketing samt forefaldende opgaver omkring generel markedsføring. Du vil komme til at stå for afvikling af digitale kampagner på tværs af vores medier, med plads til selv at kunne strukturere og koordinere dine løbende opgaver. I samarbejde med vores salgsteams udarbejdes online marketingplaner, som du vil få ansvaret for. Der er således grobund for både faglig og personlig udvikling i stillingen. Jobbet indebærer en del tekstforfatning, det er således en forudsætning, at du brænder for skriftlig kommunikation. Alt i alt vores digitale tovholder, som skal sikre implementering, optimering og koordinering af den røde tråd i vores online kommunikation.


DINE OPGAVER BLIVER BLANDT ANDET:

• Koordinering og strukturering af online marketing-planer
• Udarbejdelse og udsendelse af nyhedsbreve og online kommunikation
• SoMe opgaver, eksempelvis Facebook og Instagram opslag, annoncering og remarketing
• Kommunikationsopgaver
• Webanalyse
• Statistik og rapportering
• Konverteringsoptimering
• CMS/hjemmeside opgaver, opdatering og optimering
• Generelle ad hoc marketingsopgaver, som eks. udarbejdelse af annoncer, layout m.v., og i samarbejde med vores brand manager sikre en rød tråd i alt online materiale
• Kendskab til søgemaskineoptimering, CMS systemer, mailchimp/MailPlatform, affiliate marketing, Google Adwords & Analytics er en fordel. Dele af vores digitale markedsføring varetages eksternt.


DIN PROFIL

Vi forventer, at du allerede har erfaring med en eller flere former for online marketing og en god grundforståelse for online-mediet, generel markedsføring og specielt SoMe. Du bevæger dig online hver dag, hvor du handler i webshops, læser blogindlæg og modtager nyhedsbreve. Du kan være nyuddannet, med god erfaring fra relevant studiejob eller med 1-2 års erfaring fra en lignende stilling. Vigtigst er, at du har passion og engagement i dine opgaver, og evner at tænke kreativt. Du er skarp kommunikativ samt struktureret og detaljeorienteret i din tankegang. Med udgangspunkt indsamlet data skal du brænde for løbende at optimere digitalt udtryk og konvertering. Vi lægger vægt på, at du er omstillingsparat og en god koordinator, som går praktisk og løsningsorienteret til værks.


VI FORVENTER, AT DU KAN SIGE JA TIL FØLGENDE PUNKTER:

• Du har god teknisk og digital forståelse
• Du har flair for både at arbejde selvstændigt, men også på tværs af brands
• Du holder hovedet koldt, og følger opgaver til dørs, selvom der er mange bolde i luften -og formår at gribe dem igen
• Du arbejder med stor præcision og detaljefokus
• Du har talent og evner for at skrive knivskarpe, motiverende tekster med korrekt grammatik og kommasætning
• Du evner at strukturere og koordinere – og ikke mindst prioritere – dine løbende opgaver
• Du er initiativrig, kreativ og besidder stort engagement
• Du har forretningsforståelse, og er i stand til at sætte dig i modtagerens sted
• Du elsker data og at se resultaterne af dit arbejde
• Du har online ambitioner, og masser af passion for webmediet og SoMe
• Stillingen er fuldtid, og kan kun søges af dansksprogede kandidater.


DIN NYE ARBEJDSPLADS

Miljøet i Primo Tours, Århus Charter og SunCharter er dynamisk, uformelt og med stor frihed til den enkelte – initiativ og handlekraft forventes. Ledelsesstrukturen er flad med korte beslutningsgange, og i dagligdagen arbejder vi efter klart definerede værdier med fokus på feedback og sparring. Du får 32 superengagerede og fagligt stærke kollegaer, og bliver en del af et godt sammenhold, både i de enkelte brands og på tværs af koncernen. Jobbet vil ugentligt indebære besøg på de respektive kontorer, hvorfor det er muligt at have primær base i både Ringkøbing eller Aarhus. Egen bil er en fordel, men ikke et krav. Løn og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer.


INTERESSERET?

Vil du vide mere om jobbet, så er du velkommen til at kontakte Henrik G. Jensen på tlf. 86 20 66 36 eller på mail hj@aarhuscharter.dk. Send din ansøgning til hj@aarhuscharter.dk allerede nu, og senest d. 19/11 2017. Vi gennemgår løbende ansøgningerne, og indkalder aktuelle kandidater til samtale, i takt med at ansøgningerne kommer ind. Ansættelsesstart d. 3 januar 2018, vi venter dog gerne på den helt rette kandidat. Skriv "Ansøgning – online marketingkoordinator” i emnefeltet.

Primo Tours koncernen indeholder rejsebureauerne Primo Tours, Århus Charter & SunCharter, og har fire kontorer fordelt på Ringkøbing, Aarhus(2) og Aalborg. Samlet set er koncernen Danmarks 5. største rejsebureau, og sender årligt op mod 100.000 ferieglade danskere på charterferie fra de tre jyske lufthavne Billund, Aalborg og Tirstrup. Der er i alt 32 fuldtidsansatte på koncernbasis, samt rejseledere og deltids-/timesælgere, så hvert brand er lille, dynamisk og med egen salgs- og administrativ del. Organisationskulturen er flad, og der er ikke langt fra ord til handling.