Rhodos er nyhed hos Århus Charter

De rejsende fra Aarhus Lufthavn kan se frem til den græske solskinsø fra sommeren 2020, hvor Århus Charter præsenterer den som nyhed. Det sker i et nyt samarbejde med flyselskabet Great Dane Airlines.

De græske destinationer er uhyre populære hos de danske rejsende, og Århus Charter er klar med en nyhed, som også er en velprøvet klassiker. Det drejer sig om Rhodos, som også går under tilnavnet ”Solgudens Ø”, da den er den græske ø, der har flest solskinstimer, og bureauchef hos Århus Charter, Henrik G. Jensen, ser frem til at sende solhungrende danskere ned til den græske perle, som for første gang tilbydes fra Aarhus Lufthavn.

- Det er en velvalgt tilføjelse til vores program fra Aarhus Lufthavn, hvorfra vi nu kan tilbyde vores gæster endnu et spændende rejsemål, og jeg er sikker på, at Rhodos og dens mange fortræffeligheder vil blive godt modtaget. Vi får et bredt udvalg af kvalitetshoteller fordelt på øen, så der er noget for enhver smag, og det er et rejsemål, som rummer både en spændende historie, mange seværdigheder og rige muligheder for at nyde livet. Her er alt fra det lækre, græske køkken på de små, hyggelige tavernaer til de herlige strande med azurblåt vand. Rhodos er ikke uden grund et populært, klassisk charterrejsemål, og det giver også stor sikkerhed for kvaliteten, som er afgørende hos os i Århus Charter, forklarer Henrik G. Jensen, som tager hul på den nye destination allerede i foråret 2020.

- Vi flyver første gang i den første weekend i maj, og fortsætter frem til efterårsferien. Med de mange solskinsdage på Rhodos er hele perioden velvalgt til en god ferie. Det sker i fællesskab med Great Dane Airlines, som i høj grad leverer på samme værdisæt og parametre som vi selv arbejder ud fra, og vi har store forventninger til det nye samarbejde. Vi er helt beviste om, at en god charterferie allerede starter ombord på flyet, derfor er det meget vigtigt for os med solide, danske samarbejdspartnere, som vi kan have en tæt dialog med. Det giver os mulighed for at skabe endnu flere personlige rejseoplevelser, som er det, vi altid efterstræber hos Århus Charter, fastslår Henrik G. Jensen, der ikke er ene om at glæde sig over det nye samarbejde. Hos Great Dane Airlines er der også store forventninger til indtoget i Aarhus Lufthavn.

- Vi er et dansk flyselskab, der byder ind med serviceminded dansk personale ombord og en helt ny flytype på det danske marked, som blandt andet sikrer god benplads og komfort.  Det er selvfølgelig en blåstempling af os, at et velrenommeret selskab som Århus Charter vil indgå i et samarbejde, og vi bestræber os på at levere på det høje serviceniveau, som de altid efterspørger, og derfor er det et naturligt skridt for os at påbegynde flyvninger fra Aarhus Lufthavn. Sideløbende vil vi også samarbejde fra Aalborg Lufthavn, og vi ser frem til at løfte denne opgave, siger CEO i Great Dane Airlines, Thomas Hugo Møller, der også kommer til at flyve gæster fra Århus Charter til blandt andet Side i Tyrkiet og græske Sivota fra henholdsvis Aalborg Lufthavn og Aarhus Lufthavn.

Bureauchef og medejer Henrik G. Jensen på tlf. 2679 0873 eller mail hj@aarhuscharter.dk

;