Århus Charter introducerer nyhed direkte fra Aarhus Lufthavn
- Palma Nova på Mallorca

Århus Charter, der sidste år kom med nyheden om to nye flotte rejsemål til den uspolerede græske ø, Ithaca samt smukke Sivota på det græske fastland fra Aarhus Lufthavn, introducerer nu endnu en dejlig og efterspurgt nyhed for østjyderne; Palma Nova på Mallorca hver lørdag eftermiddag med SAS direkte fra Aarhus Lufthavn fra d. 5. maj til og med efterårsferien.

”Århus Charter fejrer sit 30 års jubilæum i marts i år, som hele Østjyllands foretrukne rejsebureau, og vi har siden 1988 givet vores gæster personlige rejseoplevelser på vores velvalgte rejsemål”, siger Bureauchef Henrik G. Jensen hos Århus Charter, og han er rigtig glad for igen i år, fortsat at kunne tilbyde bureauets østjyske gæster, de to græske perler Ithaca og Sivota fra Aarhus Lufthavn, og samtidig at kunne præsentere nyheden Palma Nova på Mallorca. ”Vi har fra vores gæster haft stor efterspørgsel på at kunne kombinere strandferie med en dejlig storby, og vi kommer nu vores gæster i møde med direkte fra Aarhus Lufthavn, at tilbyde rejser til skønne Palma Nova beliggende kun ca. 15 km fra Mallorcas fantastiske metropol Palma, siger Henrik G. Jensen”.

Palma Nova er en moderne og meget populær ferieby på Mallorca, og appellerer til gæsten i alle aldre. Her findes indbydende og børnevenlige sandstrande med lækkert rent badevand, en skøn strandpromenade med mange forlystelser, hyggelige fortovsrestauranter og caféer. Fra Palma Nova er der gode busforbindelser til Palma, en by man ikke må snyde sig selv for at besøge under sin ferie i Palma Nova. Med sin autentiske mallorcinske stemning, smukke arkitektur og overdådige katedral på havnefronten imponerer Palma enhver besøgende. I dagtimerne fascinererhyggelige butikker, caféer og byens dejlige stemning, og når solen går ned, ligger byen badet i smuk belysning og skøn aftenstemning med dufte fra byens gode restauranter og hyggelige caféer, der indbyder til endnu en stemningsfyldt oplevelse.

”Der er i øjeblikket meget stor travlhed med bestilling af sommerrejser til 2018. Vi ser en stigende tendens til, at vores gæster ønsker at sikre sommerferien i god tid, og mange af vores gæster nåede ikke at få plads på den ønskede rejse i sommeren sidste år, og vi er derfor glade for, at vi nu har mulighed for at kunne tilbyde vores østjyske gæster flere muligheder med endnu en flot sommernyhed fra Aarhus Lufthavn”, udtaler Bureauchef Henrik G. Jensen.

Rift om rejsemål fra Aarhus Lufthavn

Århus Charter har i snart 30 år været hele Østjyllands foretrukne rejsebureau, og har siden deres start i 1988 budt deres gæster på personlige rejseoplevelser på bureauets rejsemål Tenerife, Madeira, Fuerteventura, Cypern, Zakynthos, Mallorca, Side, Rhodos, Kreta, Lesbos, Ithaca og Sivota og tilbyder i øvrigt alle deres gæster gratis parkering i Aarhus Lufthavn. ”Vi har med stor tilfredshed kunnet konstatere, at mange af vores østjyske gæster virkelig har værdsat vores fortsatte engagement og valg af rejsemål fra Aarhus Lufthavn, og det er vi rigtig glade for, da vi kan se salget af rejser netop fra Aarhus Lufthavn også i 2018 er stigende, og vi har derfor også indkaldt ekstra personale til at modtage rejsebestillinger fra vores gæster”, slutter Henrik G. Jensen.

Kontakt Bureauchef og medejer Henrik G. Jensen på tlf. 2679 0873 eller mail
hj@aarhuscharter.dk