Århus Charter vækster med SAS

Kapaciteten stiger fra næste sommer hos Århus Charter, der har indgået flyaftale med SAS. Et tidligere samarbejde mellem de to velkendte brands genopstår med base fra Aarhus Lufthavn.

Århus Charter blev i 2018 kåret som Danmarks Bedste Charterarrangør for sjette gang, og næste sommer har endnu flere rejsende mulighed for at opleve den gode ferieoplevelse med det hæderkronede bureau, der satser på hjemmebanen Aarhus Lufthavn. Det sker med en ny flyaftale med SAS, der er med til at øge selskabets kapacitet med knap 10 procent henover sommeren og hele 17 procent henover hele året.

- Vi glæder os meget over den her aftale, som sikrer os den kvalitet og det serviceniveau, som er synonym med Århus Charter. Det er SAS garant for, og med nyere Airbus-fly får vore gæster god komfort, mens de bliver betjent af dansk personale. Det er noget, vores gæster efterspørger, og vi bestræber os hver dag på at levere på de parametre. SAS kommer til at flyve hovedparten af vores sommerprogram til blandt andet Zakynthos, Mallorca, Cypern og Kreta, og vi fejrer det med en god rabat på 1.000 kr. pr. person på vores sommerprogram for dem, der er tidligt ude. Det gælder både på den del, der flyves med SAS, men også den resterende del, siger bureauchef for Århus Charter, Henrik G. Jensen, som dermed genoptager et godt parløb fra tidligere år.

- Vi er rigtigt glade for aftalen med Århus Charter, som vi tidligere har haft et godt samarbejde med, og vi er glade for, at vi på den måde kan manifestere både vores egen og Århus Charters tilstedeværelse i Aarhus Lufthavn. Det er to parter, der passer godt sammen med et højt kvalitetsniveau, og det kommer de rejsende til gode, siger Mikael Nilsson, Manager Charter Sales hos SAS, der sammen med Henrik G. Jensen ser frem til, at Århus Charter endnu gang kan øge udbuddet fra Aarhus Lufthavn.

- Det glæder os hver gang, vi kan være med til at skabe trafik i vores lokale lufthavn, og det er endnu mere positivt, når det er sammen med en dygtig samarbejdspartner som SAS. Det giver os gode muligheder for at bygge videre på et alsidigt program og ikke mindst levere på det niveau, som vore gæster forbinder med Århus Charter, lyder det til slut fra Henrik G. Jensen, som dermed kan se frem til stigende aktivitet.

Bureauchef og medejer Henrik G. Jensen på tlf. 2679 0873 eller mail hj@aarhuscharter.dk