SPÆNDENDE NYHED FRA ÅRHUS CHARTER!

Charterrejse til Maldiverne

Århus Charter er nu klar med en nyhed, der for alvor giver helt nye muligheder for rejsebureauets mange trofaste gæster -  nemlig charterrejser til Maldiverne, der også kan kaldes det ægte paradis i Det Indiske Ocean.

Nyheden er endda ekstra spændende – idet Århus Charter kan tilbyde en rejsetid, der er halveret i forhold til de nuværende og traditionelle rejsetilbud til Maldiverne, som mange danskere drømmer om at opleve.

Maldiverne ligger i Det indiske Ocean, sydvest fra Sri Lanka, og er med sine mange, små øer, sit kridhvide sand, krystalklare vand og de mange solskinstimer på alle måder et tropisk drømmeparadis for charterturister fra hele verden. Men en forholdsvis høj pris og en transporttid på op imod 28 timer har hidtil afholdt mange danskere fra at rejse derned. Det giver Århus Charter nu danskerne mulighed for ændre på!

Halveret rejsetid

Århus Charter tilbyder nemlig fra årsskiftet en halvering af transporttiden i forhold til, hvad der tidligere har været muligt; og dermed er er der også mulighed for at komme afsted til væsentligt lavere priser – faktisk helt ned til under kr. 10.000; inklusiv halvpension, og så er der endda et ekstra introtilbud på kr. 800 pr. person netop nu.

Den halverede rejsetid betyder, at gæsterne flyver direkte fra Billund til Maldiverne, hvor man tidligere eksempelvis skulle over København og mellemlande i Dubai, inden man kom til Male Lufthavnen på Maldiverne, hvor man så typisk skulle med en vandflyver til den ø, hvor ens resort lå. Det betyder en rejsetid på op til 28 timer, hvorimod rejsetiden med Århus Charter nu vil ligge på ca. 12-13 timer afhængigt af ud- og hjemrejse.

Herathera Island Resort

Århus Charter har fundet et helt unikt ferieparadis - Herathera Island Resort - der byder på kilometervis af de smukkeste og kridhvide palmefyldte sandstrande, omgivet af den azurblå lagune. Herathera Island Resort er et fantastisk ferieresort på ca. 4 km x 200 m.  Ved koralrevet, der omkranser lagunen, findes en enestående undersøisk verden med tusindvis af farvestrålende fisk. Herathera Island har et stort udvalg af faciliteter, der er spredt ud på øen. Gæsterne får let et overblik via et overskueligt stisystem, som gør det let at komme rundt på øen med en cykel eller shuttleservice i de små golfbiler

Men de mest fascinerende oplevelser venter på én, når man tager sin snorkel på, og lægger sig i vandoverfladen i det altid ca. 30° varme vand. Her vil man opleve et sandt undervandsparadis, med fisk i alle afskygninger, størrelser og fantastiske farver, ligesom man også kan være heldig at se de store havskildpadder boltre sig i det blå og rene vand.

Første afgang til Maldiverne er d. 5 januar 2015, og prisniveauet vil ligge fra i underkanten af 10.000 kroner og opefter. Der er åbnet op for bookingen af drømmerejsen til Maldiverne hos Århus Charter, som tilbydes året rundt.

Gratis rejseforedrag om Maldiverne

Århus Charter har allerede mærket stor interesse for det nye tilbud, og tilbyder et gratis rejseforedrag om Maldiverne den 30. Oktober i Aarhus. Tilmelding foregår via mail til foredrag@aarhuscharter.dk - læs mere om rejseforedraget på www.aarhuscharter.dk

Kort om Århus Charter

Århus Charter har stået for personlige charterrejser siden 1988, og tilbyder rejser til de traditionelle charterdestinationer omkring Middelhavet. Århus Charter er det personlige danske charterbureau med  højt serviceniveau, danske ejere, danske guider, og flyver med dansk flyselskab.

Århus Charter

13. oktober 2014