Århus Charter flytter til Marselisborg Lystbådehavn!

Århus Charter flytter fra Lille Torv i Aarhus til nye moderne lokaler perfekt beliggende på den flotte marina i Marselisborg Lystbådehavn med gode parkeringsmuligheder og naturskønne omgivelser.

Århus Charter har i et kvart århundrede haft domicil på Lille Torv i Aarhus, men fra medio december glæder Århus Charter sig til at kunne byde kunder og samarbejdspartnere velkommen på den nye adresse. Flytningen har længe været planlagt, idet der er givet tilladelse til opførelsen af en ny stor forretning i ejendommen Lille Torv 2, hvorfor alle nuværende lejere er opsagt til udgangen af 2014.

Sydlandsk stemning og gode parkeringsmuligheder

Århus Charter har længe været på udkig efter egnede lokaler, men var ikke i tvivl, da de blev introduceret for lokalerne på Marselisborg Lystbådehavn. Århus Charter har stadig, ligesom da de startede firmaet for 26 år siden, størstedelen af deres program fra Aarhus Lufthavn, og det var derfor selvsagt, at kontoret fortsat skulle være beliggende i Aarhus. Århus Charter har tradition for, at mange af deres kunder kommer i butikken for at købe ferierejsen, og kontoret skulle derfor have en beliggendhed, som kunderne kender og let kan komme til, fortæller Århus Charters Daglige Leder, Henrik G. Jensen. Det er med årene blevet vanskeligere at finde parkering i centrum, hvilket har besværliggjort besøg for vores gæster, men ved marinaen er der gode parkeringsmuligheder og ikke mindst et naturskønt og imødekommende miljø. Især i sommerperioden skaber lystbådene, havet, isbaren, cafeer og restauranter en sydlandsk stemning så man allerede ved køb af rejsen kommer i rigtig feriehumør.

Århus Charter har endvidere haft fokus på at finde lokaler i ét plan, for at samle salg og administration bedst muligt. Og medarbejderne er begejstrede for deres nye kontor, hvor der er flot lysindfald med udsigt til vandet, og hvor man til sommer kan sætte små borde ud foran kontoret, som gæsterne kan sætte sig ved og planlægge deres kommende ferie.

Flyttesalg tirsdag d. 9. december

I anledning af flytningen inviterer Århus Charter tirsdag d. 9. december til flyttesalg i de gamle lokaler på Lille Torv 2. På dagen vil der være fantastiske flyttetilbud, blandt andet timetilbud, på både vinter- og sommerrejser, som kan købes direkte i butikken. Århus Charter håber, at mange vil se forbi Lille Torv denne dag, og ikke mindst det nye kontor fra medio december, hvor der som altid vil være til en feriesnak og kaffe.

Kort om Århus Charter

Danskejede Århus Charter har siden 1988 udbudt charterrejser til solrige rejsemål omkring Middel- og Atlanterhavet. Hos Århus Charter er gæsten og den personlige kontakt altid i centrum, og du møder kun danske rejseldere på vores rejsemål, ligesom vi flyver med dansk flyselskab.

D. 14. november 2014