Gratis parkering

Reklamationer

Hos Århus Charter bestræber vi os altid på at skabe den bedst mulige ferieoplevelse, og det ligger os meget på sinde, at alle vores gæster har en god ferie og får indfriet de forventninger, der måtte være til ferien. En charterrejse er samlet af flere forskellige komponenter, hvor mange elementer er involveret. Skulle noget ikke leve op til forventningerne, beder vi dig kontakte Århus Charters guider på rejsemålet. På denne måde er der mulighed for at hjælpe, mens rejsen endnu står på, således at du kan få en god ferie. Undlader du at kommentere en fejl på rejsemålet, vil det normalt medføre tab af retten til senere at kræve erstatning. 

Reklamationer efter endt ferie skal være Århus Charter i hænde senest 4 uger efter hjemkomst på gaestemail@aarhuscharter.dk. Henvendelser derefter besvares ikke. Der kan forekomme en behandlingstid på op til 4 uger. Anfør venligst rejsens bookingnummer.

Vi gør opmærksom på, at der ikke modtages reklamationer på uspecificerede rejser. 
Der modtages ej heller reklamationer på det grundlag, at andre har fået bedre værelser, eller at andre har betalt en anden pris for samme rejse. 

Såfremt der ved en reklamation ikke opnås enighed, kan sagen indsendes til Pakkerejse-Ankenævnet for en uvildig rådgivning.

Pakkerejse-Ankenævnet
Røjelskær 11, 3. sal
2840 Holte
Tlf. 4546110
www.pakkerejseankenaevnet.dk

Der kan hos Pakkerejse-Ankenævnet forekomme en behandlingstid på op til 6 måneder.

Hvis der er ikke opnås enighed ved en reklamation, hvor der kun er tale om rene flybilletter, henvises til Forbrugerklagenævnet. Læs mere her